Arxiu Municipal

Benvingut a L'Arxiu Municipal de Massalavés

L’Arxiu Municipal de Massalavés treballa per organitzar, custodiar, conservar i difondre la documentació produïda per l’Ajuntament amb els objectius de recolzar la gestió de les oficines, garantir el dret dels ciutadans a accedir a la informació continguda en els arxius i protegir i difondre el patrimoni documental. La cronologia d’aquesta documentació s’inicia en 1845.

Serveis

Servei intern, a l'Administració:

Servei de préstec a l’administració mitjançant el corresponent full de préstec. La documentació pot romandre durant tres mesos a les oficines i es procura un servei de consulta i préstec ràpid, eficaç i alhora segur.

Servei extern, al ciutadà:

Per consultar documents hauran de sol·licitar-ho per escrit mitjançant instància general al Registre general de l’ajuntament o per seu electrònica, dirigit a Alcaldia.

L’accés és gratuït i lliure, excepte per a aquells documents d’accés restringit que marca la legislació vigent o que presenten males condicions de conservació, fins que es procedisca a la seva restauració i digitalització.

Fons Documentals

Fons Ajuntament de Massalavés

Fototeca

Hemeroteca

Biblioteca Auxiliar

Horari d'atenció any 2020*

*Els dies de visita estipulats poden patir variacions al llarg de l’any, per tant hi ha que confirmar amb anterioritat, el dia i hora en que es vol anar a consultar la documentació

Contacte

C/ València, 12

CP 46292 Massalavés

Servei d’Arxius – Mancomunitat de la Ribera Alta

 Beatriz Mora Moya

Telèfon: 690 059 042

E-mail: arxius3@manra.org